عوامل ماندگاری رژیم تبهکار آخوندی

بطور خلاصه عوامل ماندگاری رژیم جنایتکار اسلامی در ایران عبارتند از:

  • درآمدهای نفتی
  • دستگاه سرکوب
  • دستگاههای دروغ پراکنی درداخل و خارج شامل رسانه های فارسی همچون بی بی سی، خبرنگاران اصلاح طلب، لابیست های رژیم و ماله کش هایی که در قالب دانشجو و پژوهشگر راهی خارج کشور شده اند.

البته ممکن است شما باورهای مزخرف مذهبی را هم اضافه کنید که من آنرا در این دوزه و زمانه که چشم و گوش مردم به برکت اینترنت باز شده زیاد عامل پراهمیتی نمی بینم. خوشبختانه ضد مذهب ترین جامعه، مردم داخل ایران هستند. البته یک بخش ناآگاه هم هستند که هنوز عقل شان را به آخوندهای بیسواد و مرتجع سپرده اند.

عامل دیگری هم که ممکن است شما به آن اشاره کنید مماشات و یا حمایت کشورهای اروپایی و امریکاست که این عامل خودش زایده آن سه عامل اصلی در بالاست. جمهوری اسلامی برای بی هزینه کردن جنایاتش در داخل کشور، عده ای را تربیت کرده و به خارج کشور فرستاده تا آن جنایات را منکر بشوند و چهره کثیف این حکومت را برای خارجی ها بزک کنند و درنتیجه دولتهای خارجی همواره تساهل با این رژیم را انتخاب کرده اند.

شما ببینید وقتی کشورهایی همچون ونزوئلا، بلاروس و حتی روسیه مردم خودشان را سرکوب می کنند و تظاهرکنندگان را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار میدهند همه کشورهای غربی آن را محکوم می کنند و آن کشورها را مورد تحریم قرار میدهند اما اگر در ایران در یک روز 1500 نفر را هم بکشند اصلا خبرش در هیچ رسانه خارجی منعکس نمیشود و هیچ مقام اروپایی واکنش نشان نمیدهد. چرا؟

دلیلش این است که ایرانیان بی شرفی چه در قالب ژورنالیست و چه در قالب فعال حقوق بشر و… در خارج کشور این تظاهرات را توطئه عربستان و اسرائیل جلوه میدهند و حکومت ایران را یک حکومت دمکرات جا می اندازند که در آن انتخابات هست، مجلس هست، آزادی هست. پارتی های مختلط هست و همه چیز خوب و مامانی است.

ما مردم عادی در مورد دو عامل اصلی یعنی درآمدهای نفتی و دستگاه سرکوب کاری از دست مان برنمی آید. این دو عامل نیازمند اعمال تحریم های گسترده توسط قدرتهای خارجی و حمله نظامی است که با رفتن ترامپ پرونده تحریم ها بسته خواهد شد و کاری از دست ما ساخته نیست.

اما درمورد عامل سوم که بسیار حیاتی است وظیفه ما بسیار بااهمیت و موثر است. باور کنید هیچ چیز بدتر از این نیست که یک آدم تحصیلکرده بیاید در خارج کشور و از یک آخوند بو گندوی شپشوی بی سواد حمایت کند و برای رای دادن به او در صف طولانی منتظر رسیدن برگه های رای باشد. اینها عامل بدبختی ایرانیان هستند. همین افراد عامل ماندگاری جمهوری اسلامی هستند:

 

به اشتراک بگذارید:

12 thoughts on “عوامل ماندگاری رژیم تبهکار آخوندی

  • 2021-01-25 در t 17:26
    پیوند یکتا

    داعشیعه = داعش + دروغ

    قضیه فقط سیاستمداران فاسد و حقه باز و دزد نیست.
    ” ای کاش فقط قضیه همین بود.”
    ما با یک هیولایی چون داعش و داعشیعه طرف هستیم که تمدن بشر را در آستانه انقراض قرار داده است.
    تکرار وقایع ۱۱ سپتامبر و فجایع داعش در عراق و اروپا در پَس ذهن هر داعشی و داعشیعه ای است، و به مراتب وحشتناکتر و دهشناکتر که از تصور انسان خارج خواهد بود.
    هزاران نفر کشته شدند اما هنوز یک عده ای دنبال غذای نذری و صدقه ای و سفره ابوالفضل دروغین و دعای فلان الله موهوم بربرها هستند که بقول یک سیاح، اسرای جوان را قربانی آن می کردند و خام خام میخوردند.
    “دیگر خسته شدیم بس که نوشتیم و گفتیم.”

    برای منو و ما که در براستی در بهشت این عالم زندگی می کنیم و هر چه آرزو کنیم در در دسترس و وسعمان است کاری ندارد که به حال خود مشغول شویم و پس از چندی تلاش بیهوده مشغول خواهیم شد.
    شمایی که هنوز داعش و داعشیعه تروریست تبهکار و سیه اندیش پلید تر از پلیدی را نشناخته ای، فکر خود کن ….

  • 2021-01-25 در t 17:59
    پیوند یکتا

    موافقم که این سه عوامل اصلی استمرار رژیم هستند و میخواهم به عنوان عاملی در درجه دوم حمایت دیکتاتوری های فاسد و چپاولگر مثل چین و روسیه را اضافه کنم. درست است که نقش مذهب کمرنگ شده و گروهی از مذهبیون نیز از نوع فاطمه سپهری بوده و مخالفین سرسخت رژیم هستند و آن را غیر اسلامی میدانند.

  • 2021-01-25 در t 19:59
    پیوند یکتا

    تنها راه سقوط رژیم جنگه. یا جنگ با مردم یا جنگ با یک نیروی خارجی.
    مردم می ترسن وارد جنگ با رژیم بشن چون هم بسیار پر هزینه است و هم ممکنه رژیم شرایط کشور را به طرف سوریه ای شدن و اوضاع خیلی بدتر از حالا ببره. به خاطر این مردم بیش از حد محتاطند.
    جنگ با یک کشور خارجی هم خیلی بعید به نظر می رسه چون هم رژیم کل منافع آنها با بهره اش را حفظ می کنه و هم همیشه این سوال بدون جواب هست که کی قراره هزینه این جنگ را بده؟ رژیم با کاشتن تروریست تو اقسا نقاط دنیا هزینه جنگ را برای خارجی ها برده بالا. خارجی ها هیچ دلیلی برای جنگ ندارند. این دعوای زرگری سر اتم هم به زودی با یک نرمش ذلیلانه تمام می شه و می ره پی کارش.
    آخوندا شاه نیستند. شاه یک وطن پرست بود. آخوندا مشتی گرگ و شغالند که با دروغ سر کار اومدن و با دروغ و بلوف و سیاست شاید بتونن کلی کشورهای دیگر را هم فتح کنند.
    مگر خود محمد چه جوری با مشتی دروغ و بلوف و سیاست اسلام را از توی یک غار تا اسپانیا و امپراطوری ایران پیش برد؟
    قدرت دروغ و بلوف و رشوه و فساد و کشتن را هرگز دست کم نگیرید. همه این ابزارها دست رژیمه و دست مردم کاملا خالی است.

    • 2021-01-25 در t 22:02
      پیوند یکتا

      من کمی از شما خوش بین تر هستم. همین سه مورد را در نظر بگیر. درآمدهای نفتی در حال کاهش و بی ارزش شدن است و اینها دارند ار توبره میخورند. آن در آمدها نه به این زودی برمیگردد و نه آینده درخشانی برای نفت پیش بینی میشود. بخصوص که صنعت نفت ایران شدیدا احتیاج به سرمایه گزاری سنگین دارد. رژیم محتاج سرمایه گزاری خارجی است که به نظر نمی آید قادر به جذب آن باشد. در این مورد تنها چشم امیدش به چین است.

      مورد دوم یعنی دستگاه سرکوب را بگیر که عمده آن از همین جامعه می آید و با بقیه آن در هم تنیده است. در جنگ با مردم تا حدی میتواند خونریزی کند و سپس ریزش میکند.

      مورد سوم هم که بسته به همت ما می تواند تا حد زیادی خنثی شود. نمیخواهم بگویم که برانداختن این رژیم ساده است اما فکر میکنم مردم ایران از پسش بر می آیند. همین فیلم رای دادن را که ملا گذاشته نگاه کن. این فقط چهار سال پیش است. من خودم با آدمهای تحصیلکرده خارج نشین بحث میکردم که نباید رای داد و آنها اصزار داشتند که برای نجات کشور باید رای داد و رای دادند. همه آنها تغییر کرده اند.

  • 2021-01-25 در t 22:03
    پیوند یکتا

    ملا جان میخواهم یک عامل دیگر هم اضافه کنم که فکر مکینم به انداره آن سه تا مهم است. عدم اتحاد مخالفین رژیم.

    • 2021-01-25 در t 23:30
      پیوند یکتا

      کافر جان، مخالفان اصلی رژیم در داخل ایران همه متحد هستند اما شرایط اجازه نمیدهد.

      در مورد خارج از کشور هم فرض کن صبح رجوی و پهلوی و بنی صدر و ملیون و کاظم شریعتمداری و هر که میشناسی، اعلامیه مشترک بدهند رژیم باید برود و فلان و بهمان، این اتحاد فکر میکنی چقدر در داخل و روند مبارزات مردم تاثیر دارد!؟

      من میگویم هیچ! رسالت ایرانیان مقیم خارج روشنگری و مبارزه با سانسور و‌ افشای چهره اسلام بود که به بهترین نحو‌ همین مستعارنویسان انجام داده اند.

      تغییرات ایران از کف خیابان ها میگذرد و فعلا بنا به ۱۰۰۰ دلیل موجه و غیر موجه جامعه با دست های خالی توانایی درگیری با اوباش بسیجی را ندارد!

      • 2021-01-26 در t 00:04
        پیوند یکتا

        ارغوان جان منظور من از اتحاد چیزی بیش از بیانیه مشترک است. اتحاد یعنی این که این گروهها توانائی ها و منابع خویش را با هم هماهنگ نموده و دست یاری به سوی حامیانشان نیز دراز کنند که یک جبهه واحد را حمایت کنند. آنگاه این جبهه واحد باید کارهای عملی بنماید. باید لابی هایی برای مبارزه با رژیم ایجاد کند. باید راههائی پیدا کند که حامیان رژیم مثل روسیه و چین را متقاعد نماید که آنها منفعت بیشتری در تغییر رژیم خواهند داشت.باید در رسانه های جهان صدای مردم ایران را انعکاس دهد و یک جبهه واحد به نمایش بگذارد. باید به مبارزین داخل کمک کند و بار مالی مخالفت با رژیم را کاهش دهد. باید راههائی برای تضعیف رژیم در میان طرفدارانش پیدا کند. خیلی کارها میتوان نمود اما هیچکدام بدون اتحاد شدنی نیست. قدرت بیش از 6 میلیون ایرانی خارج از کشور را که آرزوی بسیاری از آنها نابودی رژیم است نباید دست کم گرفت. این را هم اضافه کنم که منظور من از اتحاد، جمع آمدن همه گروهها نیست. برای مثال وجود رجوی، نو اندیشان دینی و یا گروههای تجزیه طلب (منظور آنها است که میخواهند بخشی ار کشور را جدا کنند) تنها باعث دوری مردم از چنین گروهها و عدم حمایت و شکست خواهد شد.

        با تو موافقم که روشنگری بسیار خوب انجام شده و ما از آن فاز گذشته ایم هر چند روشنگری کماکان ادامه خواهد یافت. به نظر من فاز بعدی فاز کارهای عملی بر ضد رژیم است و آن بدون اتحاد ممکن نیست.

  • 2021-01-27 در t 00:41
    پیوند یکتا

    از دیدگاه من یک عامل بسیار مهم و تعیین کننده, پاره ای از ویژگی های شخصیتی و رفتاری بسیاری از ایرانیان است. مانند:

    فرد گرایی 
    بی فرهنگی 
    پای بندی به هیچ اصل انسانی 
    منفعت طلبی شخصی 
    نداشتن غرور و کرامت انسانی 
    نداشتن میهن دوستی 
    تنها مرد سخن گفتن, و نه عمل 
    دو و یا حتی چند شخصیتی بودن 
    حسادت و چشم و هم چشمی 
    نداشتن فهم مشترک از پدیده ها 
    دیکتاتوری فردی 
    نداشتن تربیت متدیک و یک شکل و همه گیر 

  • 2021-01-27 در t 05:22
    پیوند یکتا

    درآمدهای نفتی و مغز مردم عادی و منافع دولتهای بزرگ در حفظ این حکومت اصلی ترین عوامل هستن. بقیه موارد تابع این سه دلیل میباشد. مثلا لابی گرها اگر پول نباشد دیگر وجود نخواهد داشت. البته دوران نفت داره تموم میشه مخصوصا برای حکومت ایران که تحریم هست. دولتهای بزرگ هم اگر منافع نفتی و غیرنفتی شون در خاورمیانه در گرو ادامه حکومت باشه که فعلا هست نمیشه کار زیادی کرد. جنگ شیعه و سنی در خاورمیانه به نفع اسرائیل و آمریکا و اروپا و روسیه و چین و هند هست. سوای نفت ارزانتر و فروش اسلحه و یارکشی ها مشغول شدن مسلمانان این کشورها که اکثر قریب به اتفاقشون سنی هستن با ایران شیعه بهترین فرصت برای دورکردن تهدید از مرزهای خودشون هست. این موارد رو خیلی نمیشه کاری کرد ولی آگاهی مردم عادی در دست ماست. فکر نکنید مردم آگاه شدن. من به شخصه لیسانسه هایی میشناسم که هنوز سلیمانی و حکومت براشون عزیزه. حالا فکر کن تو دهات و شهرهای کوچیک چه خبره. تا این مردم روشن نشن تصور رفتن آخوند محاله. با ۴ تا دانشجوی دانشگاههای معروف کشور چیزی عوض نمیشه.

  • 2021-01-27 در t 07:56
    پیوند یکتا

    داعشیعه = داعش + دروغ

  • 2021-01-28 در t 18:01
    پیوند یکتا

    آمریکا باید رژیم داعشیعه تروریست را از منطقه بردارد و یا خود آمریکا هم از منطقه گم شود.
    ما دیگر سیاست دو رو و دغلکارانه آمریکا را در منطقه تحمل نخواهیم کرد.
    نابود باد آمریکا که زندگی مردم ایران را ۴۰ سال است که توسط حمایت زیر پرده از رژیم داعشیعه نابود کرده است.
    آمریکا از همه اعمال تروریستی رژیم داعشیعه تروریست خبر دارد.
    ما به آمریکا اعتراض خواهیم کرد.

  • 2021-01-28 در t 22:00
    پیوند یکتا

    عوامل ماندگاری جمهوری اسلامی در خاورمیانه عبارت است از:
    – با کارهای تروریستی و بلوف های تو خالی و نه عملی عربها را ترسانده و آنها را به دوستی با اسرائیل وادار کند.
    – با تنش درست کردن در منطقه قیمت نفت در بازار سیاه را خیلی ارزانتر از قیمت رسمی کند تا عرضه همیشه بیشتر از تقاضا باقی بماند و در نتیجه قیمت نفت همیشه ارزان و ارزان تر شود. در ۴۲ سال گذشته تورم باعث بالا رفتن همه اجناس شده به جز نفت!!! نفت تنها کالایی است که از بشکه ای ۱۴۰ دلار به ۴۰ یا ۵۰ دلار رسیده. کسی تا حالا فکر کرده چرا؟ مهم ترین کالا که منبع حرکت تمام صنایع است چطوری شده که هی ارزان تر می شود؟
    – با ایجاد تنش در منطقه عربهای پولدار را وادار به خرید آت و آشغالهای نظامی کند که هیچ خاصیتی برای کشور و مردمش ندارد جز خرابی و ویرانی و کشتار.
    با توجه به اصول بالا به نظر نمی آید که هیچ قدرتی چه در غرب و چه در شرق از صلح و آرامش در منطقه خاورمیانه نفعی ببرد.
    این بزرگترین دلیل پایداری رژیم اسلامی است و نه غرب و نه شرق هرگز حاضر نخواهند بود که کوچکترین آسیبی به این رژیم وارد بیاید.
    رژیم اسلامی برای اروپا و آمریکا مرغ تخم طلاست.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.