وداع
تقدیم به مجید رضا رهنورد
*****************
بر مزارم با می و مطرب بیا
کاین نه جای اشک و آه و شیون است
شاد باش آن ساز را محکم بزن
شاد بودن رسم وآئین من است
دور کن از خاک من
قاریان بد صدا
آیه های ترس و مرگ
قصه های پوچ جهل یک خدا
دور گردانید آه
این دفتر تبلیس را
جامه رنگین به تن کن چون بهار
تا شود این شهر پر رنگین کمان
کز سیاهی خسته ام
کز پلیدی و تباهی خسته ام
چون بیایی با لب خندان بیا
رقص در پا
کف زنان
آنسان بیا
تا فراموشم شود روی دژم
چهره بی شرم این نامردمان
شحنگان ناسزای ماردوش
عمق معنای پلیدی در جهان
رخ بیارا و بیا
رخ بیارا تا جهان زیبا شود
زشتی این قوم گم گردد در آن
رخ بیارا که به خاک رفتگان شور آمده
روی گور هر به خون آغشته ای رقصی بپا است
یک جهان دیگر است
فاتحه دیگر نمیخوانند بر جان دادگان
جای اشک و آه میرقصند بر گور عزیزان داغ دیده مادران
جای مویه، جای ناله، جای آه
دخترکها نغمه میخوانند
هر جای سرای خفتگان
در میان یاد در دل ماندگان
بازگوئی از دلیری و بزرگی هایشان
در میان رنگ و نور و روشنی
میشود آغاز دنیایی دگر
این همه شور و شرر
کیک در دستان میرقصد به روی گور دلبندش پدر
رقص پیروزی است این
رقص پایان شب و قرآن و دین و بندگی است
رقص زن
رقص رهایی
بازگشت زندگی است


💚🤍❤ میلیونها درود ایرانیان راستین بر سرباز قهرمان همیشه جاوید ایران مجید رضا رهنورد 💚🤍❤
آریامهر ای مهر ایران،
👑 پدر ایران
نسلی عاشقت شد ک تو را هرگز ندید 🖤🥀
رژیم بین مردم در نزدیک به نیم قرن جا انداخته اگر محاربه کنید اعدام می شید بعد برای آنکه مطمئن بشه مردم حتی نزدیک آن هم نمی رن هر کس کوچکترین اعتراضی کنه حکم محاربه می گیره و اعدام می شه تا سقف مقاومت مردم را هی پایین و پایین تر بیارن و محیط را برای سرکوب گران خودشون امن تر و امن تر کنند.
رژیم می دونه تنها حالتی که مردم می تونند رژیم را ساقط کنند همپن محاربه یعنی جنگ مستقیم و مسلحانه مردم با سرکوب گرانه. اگر رژیم بتونه با احکام محاربه مردم را بترسونه و بین مردم جا بندازه که مبارزه مسلحانه بده و فقط این رژیمه که اجازه داره مسلحانه هر چقدر خواست و هر کجا دلش خواست مردم را به خاک و خون بکشه رژیم جنگ را با کلک برده. رژیم تا حالا همه چیز را با رجز و دروغ برده. رژیم بلوف می زنه و بلوف هاش در همه جا می گیره.
رژیم با اعدام و بزرگ کردن خبر اعدام ها روحیه مردم را از روحیه جنگی به روحیه التماس و گدایی تبدیل می کنه. وقتی مردم بیافتن به التماس در حقیقت خطر از رژیم دور شده. هر چقدر حکم اعدام بیشتر بدن و هر چقدر مردم بیشتر التماس کنند موقعیت رژیم محکم تر و خطر انقلاب و سرنگونی بیشتر رفع می شه.
رژیم ۴۳ ساله داره با این تکنیک هم می کشه، هم تجاوز می کنه، هم می دزده و هم نابود می کنه و ما مردم ایران همیشه گول بلوف های رژیم را می خوریم و همیشه می بازیم و هم همه هزینه ها را می دیم و هم دوباره و همیشه می بازیم.
رژیم فرهنگ مردم ایران را خوب می شناسه و نقاط ضعف شون را علیه خودشون بکار می بره.
باید مردم از مرز ترسیدن از اعدام بگذرند. بگذارید اعدام کنند ولی مردم هم باید از اونا تا آنجایی که می شه بکشند. خون در مقابل خون.
بدون جنگ نمی شه از شر اینا راحت شد. این حقیقت اول و آخره.
مکانیسم کار را یکی از خودشان (آقاجاری) از همه بهتر فهمیده بود: دادگاه به او حکم اعدام داده بود، بعد هم گفته بودند که میتوانی تقاضای فرجام بدهی. او هم گفته من فرجام نمیخواهم، اعدام کنید! آخرش خودشان تخفیف دادند، به سه سال زندان.
مهمترین نکته این است که اصولا نباید هیچ چیز را به رسمیت شناخت، حتی قوانین راهنمایی و رانندگی را! ولی من میدانم که دوستان منظور را نخواهند گرفت، آنها در توهم «حفظ نظم و کشور» باقی می مانند تا به تدریج مضمحل شوند…
مونتی جان شما درست میگویید و حال افراد بیشتری طرفدار این نگاه هستند. باید کشور را فلج کرد و راه دیگری نیست. از نابودی خطوط انتقال برق تا خرابکاری در چرخه سوخت و آتش زدن اماکن دولتی و شکستن هر قانون تا ایجاد راهبندان و هر اختلال دیگر کشور باید فلج شود.
کاملا موافقم. اینها فقط یک شیوه را میدانند و آن هم النصر بالرعب است. این حکم اخیر ملاهای قم برای بریدن دست و پای انقلابیون برای همین است. میخواهند مرگ را دردناکتر کرده و وحشت را بیشتر کنند. هرچند به نظر من اجرای آن در این شرایط تقریبا غیر ممکن است.
نگاه کنید به تعداد کشته شدگان که بیش از 500 نفر است و مقایسه کنید با دو نفر اعدامی تا ببینید که رژیم حذفها را کجا انجام میدهد و طبل وحشت را کجا میکوبد. حال مسمومین و خود کشی شدگان و آنها که به روایت رژیم بر اثر عوارض قبلی مردند به این آمار اضافه کنید. ما هیچ راهی به جز شکست دادن این رژیم نداریم چون در صورت پیروزی رژیم در این دورفاجعه بسیار بزرگتر خواهد بود.
در حالی که جمهوری اسلامی برای شرکت در تظاهرات جوانان مبارز ایرانی را به اعدام محکوم میکند اپوزیسیون قلابی خارج نشین مدام با اظهار فضل مردم و مبارزین را به بکار نبردن خشونت و در واقع به نفی دفاع از خود تشویق میکنند و حالا کار را به جایی رسانده اند که هادی خرسندی در مقاله ای کارزار شرمساری را ضد دموکراتیک نامیده و انها را که در این کار زار دخیل هستند ملامت میکند!!! کسی نیست به خرسندی بگوید با همین طرز فکر پاسیفیستی بود که مشتی جنایتکار بی سواد بر مردم ایران سوار شدند!!!
جواب هادی خرسندی را زیر نوشته اش دادم.
هادی خرسندی یک ۵۷تی چپول است که نوشته هاش مضحک نیست بلکه خودش مضحک است.
یکی از آن سوپر گاندی های قلابی که فقط بلدند نق بزنند وقتی حکومت کارش درست است و خفه خون بگیرند وقتی حکومت خطرناک است و می کشد. اگر لاستیک ماشینی تو خیابون ترکید این پهلوان پنبه ای ها از ترس به کشور دیگری پناهنده می شوند.
ایران را همین پهلوان پنبه ای های چپول به روز سیاه نشاندند.
هادی خرسندی، جنتی اپوزیسیون است.