نماینده مجلس نظام : مردم از ما متنفر هستند!
دیروز مجلس شورای اسلامی جلسه ای داشتم. حدود ساعت دوازده بود که رسیدیم به درب یک مجلس. برخلاف چند مورد قبلی این بار شلوغ بود. مردم جمع شده بودند. البته اغلب پیرمردان و پیرزنان بودند. پلیس حضور داشت و شرایط
دیروز مجلس شورای اسلامی جلسه ای داشتم. حدود ساعت دوازده بود که رسیدیم به درب یک مجلس. برخلاف چند مورد قبلی این بار شلوغ بود. مردم جمع شده بودند. البته اغلب پیرمردان و پیرزنان بودند. پلیس حضور داشت و شرایط
روند رخداد یک انقلاب یه معادلهی خیلی پیچیده و چندمجهولیه که به عوامل خیلی زیادی وابسته است. هیچکس هم نمیتونه زمانش رو تخمین بزنه یا برای شکلدهیِ یک انقلاب تو یک زمان معین برنامهریزی کنه. انقلابها بیشتر «پیشآمدنی» هستن تا
چندی پیش جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی تلوزیونی از مردم کشورش خواست که اجازه ندهند تکرار هر روزه آمار قربانیان موجب “بیحسی-بیتفاوتی” نسبت به “بزرگی و عمق فاجعهای” شود که ویروس کرونا در یک سال گذشته پدید آورده
قحط الرجال و قحط النسائی که جامعه ایران گرفتار آن شده نه تنها حاصل اعمال و سیاستهای رژیم بلکه در رتبه اول حاصل رفتار یک جامعه بی خرد با مبارزین و کوششگران علیه نظام سلطه است. در این میان سلطنت
تبلیغاتی که تو این سالیان حول پدیدهای به نام «بهرام مشیری» توسط گروههای مختلف دستاندرکار انقلاب کور و ننگین ۵۷ انجام شده، نَه نشانهی احترام و ارادت به یک استاد راستین، بلکه نشانهی هبوط و استیصال این گروههاست که به
وقاحت سران و طرفداران حکومت اسلامی هیچ حد و مرزی ندارد. این روزها عده ای رانت خوار و شیاد که دستهای ناپاکشان به خون ملت ایران آلوده است، بحثی را در فضای مجازی برجسته کرده اند که چرا مردم به
نظر سنجی اخیر دانشگاه مریلند باعث شد که به یاد نظرسنجی گالوپ از مردم ایران در سال 2013 در رایطه با انرژی هسته ای ایران بیافتم. آن زمان طنز زیر را نوشته و در سایت خودنویس منتشر کردم که هنوز
قدرت نوشتن ندارم. نمیتوانم جمله ای بنویسم که آغشته به رکیک ترین الفاظ نشود. چنان از شنیدن خبر مرگ بهنام محجوبی و دیدن عکس مادران داغدار در جلوی بیمارستانی که پیکر بی جان بهنام را به زور ماشین های پزشکی