پیروز نبرد و آماده جنگ
در این سیاهی که مردم ایران را احاطه کرده و رنجی که از استبداد اسلامی میبرند بازار لعن و طعنه هم داغ است و ملت به بی غیرتی و بیعاری متهم شده و بسیاری دلسوزان ملت در ناامیدی اوضاع را
در این سیاهی که مردم ایران را احاطه کرده و رنجی که از استبداد اسلامی میبرند بازار لعن و طعنه هم داغ است و ملت به بی غیرتی و بیعاری متهم شده و بسیاری دلسوزان ملت در ناامیدی اوضاع را
دیروزی که برای ما ۴۳ ساله شد یادآور یکی از روزهای ننگین و غمگین این ملک ویران شده است. در توصیف «یوم الحماقة» سعید بشیرتاش میگوید: امشب، بیست و سوم دی ماه ١٣٥٧ پس از غروب خورشید و پدیدار شدن
حلقه مفقوده رسیدن به آزادی نبودن فضیلت مبارزه است. همه منتظرند عده ای برایشان مبارزه کنند و هزینه بدهند.
مبارزه باید آنقدر ارزشمند باشد که همه را دربرگیرد.
جمهوری اسلامی باید چه جنایت دیگری بکند که برخی از این زامبی های اسلامی، بفهمند که دشمن آنها رژیم اسلامی است؟
آیا کافی نیست فرزند شما را بکشند؟
اگر به زن یا دخترتان تجاوز هم بکنند بازهم قربان صدقه متجاوزان و جنایتکاران می روید؟
مشاهده جالب دیگر این است که بیانیه «وزارت خارجه» طالبان و ج.ا. تقریبا کلمه به کلمه همخوانی دارد: NEW: Taliban regime's MoFA has released a statement on the recent events in Kazakhstan.#Afghanistan pic.twitter.com/2gbkLgcpBY — FJ (@Natsecjeff) January 6, 2022 سعید
تفکر و رفتار پنجاه و هفتی حال جای خویش را در ادبیات ایران یافته و در مواردی بکار میرود که فرد قادر به دیدن حقایق نیست، و جو زده و قدر ناشناس، بدون تفکر وبی دلیل به مشتی باورهای بی
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در تازه ترین نشست خبری خود اعلام کرد: تاکنون 80 میلیارد بشکه نفت تولید کردیم و یک تریلیون دلار نفت را به فروش رساندهایم البته هر چقدر به دور و بر خود نگاه می