چرا هنوز برخیها نمیتوانند دل از جمهوری اسلامی بر کنند؟ (2)
نوشتم چرخه خشونت در ایران که ریشه در چرخه دستگاه استبداد ومستبدین دارد چرخهای تاریخی است نشأتگرفته از رابطه حاکم و محکوم. از دارندگان فره ایزدی که پادشاه دادگسترش در یک روز مزدک و هزاران پرستشکننده او را زنده بهگور
