آیا پادشاهی به ایران باز میگردد؟
میگویند ملا نصرالدین کاری نداشت و نشسته بود سورن به بیضه هایش میزد. من نیز چون کار بهتری ندارم میخواهم اینجا خودم را مضحکه نموده و اعلام نمایم که اگر همین فردا پادشاهی را به من پیشنهاد کنید آن را
میگویند ملا نصرالدین کاری نداشت و نشسته بود سورن به بیضه هایش میزد. من نیز چون کار بهتری ندارم میخواهم اینجا خودم را مضحکه نموده و اعلام نمایم که اگر همین فردا پادشاهی را به من پیشنهاد کنید آن را
سال ۹۶ بود که من به عنوان یک شهروند ساده عقیده سیاسی ام را در یک جمله ساده خلاصه کردم: نه به سلطنت، آری به رضا پهلوی تا «براندازی»! یادم می آید وقتی من به عنوان یک شهروند عادی و
امروز پس از گذشت بیش از یک سال بالاخره سازمان هواپیمایی کشوری گزارش نهایی اش از سانحه هواپیمای PS752 را منتشر کرد. در قسمتهای کلیدی هیچ اطلاعات تازه ای به اولین گزارش که یازده ماه پیش ارائه شده بود افزوده
تصورش را بکنید، در کشوری که جز کشورهای دارای منابع عظیم نفتی باشه، دومین کشور دارای منابع عظیم گازی و کلی ظرفیت بالقوه دیگه که از اون وضع بسیار عالی سال ۵۷ طوری سقوط کنه که دیگه از هر لحاظ
در پای اعلامیه های وابستگان جمهوری اسلامی در امریکا معمولا لیستی از سازمانها، اندیشکده ها و بنیادهای عجیب و غریب و با نامهای دهان پر کن هست. یکی از این موسسات نایاکی که نامش را پای همه اعلامیه های نایاک
۶۴۰ کنشگر سیاسی و مدنی، هنرمند، ورزشکار، نویسنده و پژوهشگر در بیانیهای با حمایت از کارزار «نه به جمهوری اسلامی» خواستار آن شدند که این مطالبه محور «همبستگی ملی» قرار گیرد. نویسندگان این بیانیه تاکید کردند که «فریاد نه به
سالهاست که آخوندهای مرتجع در ایران روی منبرها و رسانههای حکومتی به اشاعهی خرافات مشغولند و هر مزخرفی را از لابلای کش تنبانشان درمیآورند و چون یک کاسهی مسموم به خورد پامنبریهای ناآگاه خودشان میدهند. این لاطائلات که در قوطی
در امریکا و خیلی از کشورهای غربی، مردم برای کاهش مالیات سالیانه خود، مبالغی را به موسسات خیریه میدهند و رسید آنرا به دولت نشان میدهند تا از مبلغ بدهی مالیاتی خود کسر گردد. همین قانون حمایتی باعث شده تا عده ای سودجو تحت عناوین مختلف موسسات غیرانتفاعی تشکیل بدهند