دومین دارنده گاز جهان! خجالت بکش
اگر ایران توی این ۴۳ ساله افتاده بود بدست یک عده چوپان و کارگر و بنای بیسواد، بهتر از این آخوندهای بی عرضه زبان دراز و گنده گو، کشور را اداره می کردند. آنها بالاخره بعد از چند بار سعی
اگر ایران توی این ۴۳ ساله افتاده بود بدست یک عده چوپان و کارگر و بنای بیسواد، بهتر از این آخوندهای بی عرضه زبان دراز و گنده گو، کشور را اداره می کردند. آنها بالاخره بعد از چند بار سعی
هفتاد هشتاد سال پیش روشنفکرانی مثل صادق هدایت، احمد کسروی، ایرج میرزا و امثال آنها شاید تصورش را هم نمیکردند روزی نسلی در ایران قد علم کند که در پای چوبه دار بگوید در عزای من نماز و قرآن نخوانید
یک آخوند در مجلس اسلامی در پاسخ درخواست امام جمعه زاهدان مبنی بر برگزاری رفراندوم گفت: رفراندوم لازم نیست چون ما در ۱۴۰۰ سال پیش در غدیر خم رفراندوم برگزار کردیم و علی را انتخاب کردیم و دیگر نیازی به
خبر فوری- به خبری که هم اینک بدستمان رسید توجه فرمایید: خامنه ای گفته امام حسین در کربلا صلح کرد و اینکه می گویند در کربلا تشنه لب کشته شد و سرش را جدا کردند و غیره همه اینها شر