طرح صیانت از مادران مسئولان جمهوری اسلامی یک مطالبه ملی است!
این روزها بحث بحث صیانت است. ملت بزرگ و اسیر ایران آنقدر حقیر گشته است که هر روز شاگردان سعید طوسی ها برایش نسخه ای جدید میپیچند و روزی نیست که این اوباش با مردم و حریم خصوصی و غیر
این روزها بحث بحث صیانت است. ملت بزرگ و اسیر ایران آنقدر حقیر گشته است که هر روز شاگردان سعید طوسی ها برایش نسخه ای جدید میپیچند و روزی نیست که این اوباش با مردم و حریم خصوصی و غیر
باور کنید این حرف را محسن رضایی گفته و من از خودم درنیاوردم. محسن رضایی از مردم لرستان خواسته تا علیه امریکا قیام کنند.
حال گفتگوی یک هموطن لرستانی را با آقا محسن بخوانید:
– شما باید علیه امریکا قیام کنید
– کی؟ ما؟ آخه چرا ما؟
– چون شما مردمی غیور هستید و در انقلاب مشروطه رشادتهای زیادی از خود نشان دادید
– خب آقا محسن! امریکا که خیلی دوره، ما چجور برویم امریکا را تصرف کنیم، خدای ناکرده توی آب اقیانوس غرق میشیم
– بیخودی بهانه نیاورید، خواستن توانستن است
از کامنتهای زیر ویدئو کلیپ ” صحبتهای فیروزه بنیصدر، دختر ابوالحسن بنیصدر در مراسم خاکسپاری او”
– الو باراک؟ – باز چی شده اسلیپی؟ – خواستم ببینم اون حوسین که در عراق کشته شده و مردم الان دارند براش عزاداری می کنند از قوم و خویشان توئه؟ آخه اسم تو هم حوسین است. – نه بابا،
خبر ناراحت کننده کشته شدن یکی از امامان تان را شنیدم. مایلم تاسف خود، دکتر جینا همسرم و سگم و دولت امریکا را از این حادثه ابراز نمایم. دولت امریکا همه سعی و تلاش خود را برای دستگیری عاملین این جنایت بکار خواهد گرفت و آنان را مجازات خواهد کرد.
– الو، حاج آقا اونجا دفتر آیت الله خامنه ای رهبر ایرانه – و علیکم السلام، بفرمایید جانم، رهبر انقلاب، ایشان رهبر انقلابند نه رهبر ایران – آخه از بس این بی بی سی چی ها میگن، من هم فکر
مرکل: الو اسلیپی جو؟ جو بایدن: بله خودم هستم، شما؟ مرکل: من خانم مرکل هستم از آلمان بایدن: به به، خانم مرکل، چه عجب یاد فقیر فقرا کردی، حال و احوال شما چطوره؟ خانوم بچه ها چطورند؟ همگی سلامتند بحمدالله؟