قدرت نمایی ایرانیان در برلین

بعد از ۴۳ سال افسردگی، ناامیدی و پراکندگی ایرانیان با هر گرایش فکری و سیاسی در برلین جمع شدند تا به جهان اعلام کند که جمهوری اسلامی یک حکومت نامشروع و منفور است و نماینده ایران و مردم این سرزمین

Read more

درمانده، ادبیاتی که امروز در خیابان ها مشاهده میشود، ثمره همان نظر نزدیک شما به آن یار قدیمی است!

این روزها اوباش ۵۷ تی شده اند معلم اخلاق جامعه که وامصیبتا، ملت چقدر بی تربیت هستند! اول از همه باید به این تنگنمایان دهان گشاد گفت که در همین انقلاب کذایی ۵۷، شما ترمیناتورهای ۵۷T _رکیک ترین ناسزاها را

Read more

انقلاب سوم ایران؛ یا اکنون یا هیچوقت

سالها بعد از این روزها در کتاب های تاریخ خواهند نوشت: جمهوری اسلامی درخت پوسیده ای بود که ۴۳ سال سرپا بود، تا چند دختر بچه با لگد آن را انداختند و برای مدتی خرخاکی ها و سوسک ها و

Read more