تظاهرات
ترمیناتورهای ۵۷ T، چرا باید مهساها و نیکاها به جای شما بزدلان بی شرم و بی شرف در خیابان ها بمیرند؟
به جوان های ۲۰ ساله و کودکان ۱۰ تا ۱۲ ساله که رژیم در خیابان ها پرپر میکند، نگاه کنید؛ حالا کمی به عقب برگردیم، به حرامیان فدایی و اکثریتی و اقلیتی و ده ها گروهک چپول تروریستی نگاهی بیاندازید،
شاهچراغ رکس دیگست، اینم یه نیرنگ دیگس؛ ماه پشت ابر نماند و نخواهد ماند!
امروز در روز ۷ آبان که گرامیداشت کورش هخامنشی است، دانشجویان یکی از دانشگاه های کشور با شعار زیبای شاهچراغ رکس دیگست، اینم یه نیرنگ دیگس! تو دهنی جانانه ای به اوباش ۵۷ تی که با آتش زدن سینما رکس
پیام شاهزاده به مناسبت روز کوروش
بیاییم در بزرگداشت روز کوروش بزرگ ، عهد خودمان را با آیندهای روشن و کشوری ببندیم که بار دیگر صادرکننده اصول آزادی و حقوق بشر باشد، و نمونهای برای همه جهانیان.
عمامه پرانی نسل جوان نه تنها قابل نکوهش نیست، بلکه باید ستایش شود!
اخیرا چند کلیپ در فضای مجازی پخش شده است که عده ای از نوجوانان دلیر ایرانی عمامه از سر آخوند برمیدارند و این حرکت نمادین و زیبا که براستی قابل ستایش است را عده ای نادان و ابله نکوهش میکنند
