اهمیت اسناد فاش شده از هک شدن خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس درواقع خبرگزاری نیست بلکه اتاق فکر پروپاگاندای جمهوری اسلامی است. هکرهای ناشناس موفق شده اند اسناد محرمانه و فیلم های زیادی را از طریق هک کردن فارس بدست بیاورند که ارزش اطلاعاتی زیادی دارند و قرار است بزودی

Read more

۴۳ سال پیش در چنین روزی؛ شاه: پیام حماقت شما را شنیدم!

کیهان خامنه ای آمده متنی را که نزدیکان ساده دل شاه، در آن روزهای حساس و پرآشوب، به دست شاه بیمار داده بودند که بخواند_ تا شاید کمی اوباش ۵۷ تی آرام شوند_ را سند اعتراف شاه کرده! ابله، ایران

Read more

گفتاری بر نخستین مطالعه دولتی درباره اعتراض‌ها: جنبش فراگیر خیابانی برای تغییر؛فریب بزرگ حکومتی در راه است!

جمهوری اسلامی به پایان خط رسیده است اما همچنان این بیمار جواب شده امید دارد که بتواند با نیرنگ مردم را به خانه ها بفرستد. تحقیقی که در داخل اتاق های فکر نظام به رشته تحریر درآمده است، میتواند به

Read more

شاهچراغ رکس دیگست، اینم یه نیرنگ دیگس؛ ماه پشت ابر نماند و نخواهد ماند!

امروز در روز ۷ آبان که گرامیداشت کورش هخامنشی است، دانشجویان یکی از دانشگاه های کشور با شعار زیبای شاهچراغ رکس دیگست، اینم یه نیرنگ دیگس! تو دهنی جانانه ای به اوباش ۵۷ تی که با آتش زدن سینما رکس

Read more

دوره ما تمام شده است؛بالاخره اعتراف کردند: دیگه تمومه ماجرا!

فیاض زاهد فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مقاله ای در روزنامه اعتماد چاپ تهران با اشاره ای گذرا به اعتراضات در ایران از تحول در میان جامعه جوان و باورهای نسل جدید نوشته است و گفته «باورتان نمی‌شود که چقدر دعوت

Read more

هنوز هم باور ندارید ایران اشغال شده؟

چند سال پیش دکتر سکویی در تلویزیون اندیشه با حرص و جوش می گفت کشور ما اشغال شده. این حرف با اعتراض مجری برنامه، که شخصی کودن و ابله بود قرار گرفت. این روزها که رژیم برای بقای خود از

Read more

داستان انجمن خانواده های پرواز و بیراهه هایی که رفت

داستان انجمن خانواده های پرواز و بیراهه هایی که رفت و می رود بسیار مفصل تر از آن است که در این مقوله کوتاه بگنجد. انجمنی که سخنگو و اعضای هییت مدیره اش در سال اول اصرار بر این داشتند که موضوع فاجعه ی پرواز را سیاسی نکنیم چون برای دادخواهی خوب نیست، امروز هم بالاخره خودشان نمی دانند سیاسی هستند یا خیر. در تجمعات اولیه به ویژه در تورنتو به همین بهانه اجازه استفاده از پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان را نمی دادند و نهایتاً وقتی باور کردند که بدون پرچم واقعی ایران و بدون حمایت احزاب و گروهها توان جمع کردن پنجاه نفر را نیز ندارند، به این موضوع تن دادند.

Read more

درمانده، ادبیاتی که امروز در خیابان ها مشاهده میشود، ثمره همان نظر نزدیک شما به آن یار قدیمی است!

این روزها اوباش ۵۷ تی شده اند معلم اخلاق جامعه که وامصیبتا، ملت چقدر بی تربیت هستند! اول از همه باید به این تنگنمایان دهان گشاد گفت که در همین انقلاب کذایی ۵۷، شما ترمیناتورهای ۵۷T _رکیک ترین ناسزاها را

Read more

انقلاب سوم ایران؛ یا اکنون یا هیچوقت

سالها بعد از این روزها در کتاب های تاریخ خواهند نوشت: جمهوری اسلامی درخت پوسیده ای بود که ۴۳ سال سرپا بود، تا چند دختر بچه با لگد آن را انداختند و برای مدتی خرخاکی ها و سوسک ها و

Read more