هشتگزن ها بشتابید!
چیزی به چهلم این جانباخته راه میهن نمانده… بعد هم ضجه بزنید کاوه کجاست؟چرا بابک خرمدین ی نمیاد؟ابومسلم چه شد؟
چیزی به چهلم این جانباخته راه میهن نمانده… بعد هم ضجه بزنید کاوه کجاست؟چرا بابک خرمدین ی نمیاد؟ابومسلم چه شد؟
وقتی مدارس را همانند دهه لعنتی شصت تبدیل به سنگر و خاکریز کرده اند، تنها باید با آرپیچی «هویت ملی» به جنگ دشمنان ایران رفت. همزیستی انگلی اسلام و ایران دیگر امکانپذیر نیست. انگل اسلام جانی در تن میزبان باقی
قوم واخی (واخی: وخی ؛ چینی: “وهان”) یا خیک، یک گروه قومی ایرانی هستند که در مناطق مجاور افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و چین زندگی میکنند. مرکز آنها عمدتاً در کریدور واخان (Wakhan Corridor) افغانستان است. منبع
کمتر روزی است که صفحات مجازی، پذیرای فیلمها و تصاویر ناراحتکننده از فقر و محرومیت مردم ایران در گوشه و کنار این کشور مصیبتزده نباشند؛ فیلمها و تصاویری که نگاه کردن به آنها در طاقت و توان هر کسی نیست.
محرومیت ساکنان روستاهای توابع زاهدان از دسترسی به سیستم لولهکشی آب و از سوی دیگر افزایش دمای هوا، به جان باختن دستکم ۷ کودک بلوچ بر اثر غرق شدن در هوتگها و رودخانهها منجر شده است. از حدود ۲۰ روز
به توصیه یکی از دوستان مشغول خواندن کتاب زیر هستم: همین چند صفحه اول ۲ نکته توجهم رو جلب کرد که حیفم آمد با دوستان مطرح نکنم. ولی ابتدا توضیح کوتاهی درباره این کتاب. نویسنده Robert Baer مامور سابق CIA
امروز خبری منتشر شد مبنی بر “افتتاح ایستگاه مترو زیبا و ۱۵۰ میلیاردی در شیراز” که چند عکس از این ایستگاه را در زیر مشاهده میکنید. این خبر من رو یاد زمان اون خدا بیامرز انداخت که هر کاری میکرد
وقتی کامنت های زیر لینک امینا ماهر رو خوندم یاد این جمله که سال ها پیش از یک قاضی عالیرتبه شنیده بودم افتادم؛ آخوند هم از سَرِ این ملت زیادیه! آیا قضاوت و “گیر” دادن و بر حسب ظاهر افراد