وقتی خامنه ای مُرد
بیائید از همین حالا قرار بزاریم وقتی خامنه ای مرد در هر جایی که در چهل و دو سال گذشته تظاهرات و تجمعات ضد حکومتی داشتیم (خارج از ایران) بساط پارتی و “رقص” برقرار کنیم! تکلمه: ناگفته نماند که من
بیائید از همین حالا قرار بزاریم وقتی خامنه ای مرد در هر جایی که در چهل و دو سال گذشته تظاهرات و تجمعات ضد حکومتی داشتیم (خارج از ایران) بساط پارتی و “رقص” برقرار کنیم! تکلمه: ناگفته نماند که من
من نمیدونم این تخم لق “استقلال و عدم وابستگی” رو کدوم پدر آمرزیده ای اولین بار توی این مملکت کاشت که بعضی از این به اصطلاح روشنفکران وطنی چهل و اندی سال بعد از انقلاب مشعشعشون, و چشانیدن مزه استقلال
پروفسور پاکستانی نعیم ختک از باورمندان احمدی یک روز پس از یک بحث تند مذهبی با یکی از همکارانش به ضرب گلوله وی و یک همدست در پشاور کشته شد. این اولیین بار نیست که مسلمانان متعصب احمدی ها را
میخواهید بدانید چرا رویکرد براندازی یک رژیم فاشیستی با ابزارهای دموکراتیک ابلهانه است؟ خیلی ساده: چون این ابزارها وجود ندارند! اصلا فلسفه یک رژیم فاشیستی این است که این ابزارها را از شما سلب کند.
منبع: خلقیات ما ایرانیان؛ محمد علی جمالزاده ص ۷۹ ویکی پدیا: شاردان کتابی منتشر نموده تا اروپاییان را با واقعیات ایران آن روزگار آشنا کند. در فصلی از این کتاب که عنوانش هست «باورهای ایرانیان دربارهٔ حقّ حکومت» چنین آمدهاست:
انگیزه این نوشته کوتاه مشاهده تصاویر تظاهرات مردم غیور آذربایجان در همبستگی با «همسایه شمالی» است. ظاهرا مردم ما آنقدرها هم که تصور میکردیم «بی بخار» نشده اند که در برابر دستگاه سرکوب رژیم مطلقا جرات به خیابان ریختن را