زامبی های تو سری خور
جمهوری اسلامی باید چه جنایت دیگری بکند که برخی از این زامبی های اسلامی، بفهمند که دشمن آنها رژیم اسلامی است؟
آیا کافی نیست فرزند شما را بکشند؟
اگر به زن یا دخترتان تجاوز هم بکنند بازهم قربان صدقه متجاوزان و جنایتکاران می روید؟
جمهوری اسلامی باید چه جنایت دیگری بکند که برخی از این زامبی های اسلامی، بفهمند که دشمن آنها رژیم اسلامی است؟
آیا کافی نیست فرزند شما را بکشند؟
اگر به زن یا دخترتان تجاوز هم بکنند بازهم قربان صدقه متجاوزان و جنایتکاران می روید؟
در روزهای اخیر عربستان سعودی بر تعداد حملات هوایی خود علیه مواضع تروریست های تحت حمایت جمهوری اسلامی در یمن افزایش داده است و تقریبا روزی نیست که دهها حوثی کشته نشوند. از کشته شدن فرماندهان حوثی ها گزارشات ضد
تنها چیزی که می توان حدس زد این است که اسرائیل به کمک عربستان آمده که احتمالا بیشتر نقش پشتیبانی اطلاعاتی و مستشاری دارند. اگر چنین گمانی درست باشد قطعا حوثی ها در هفته های پیش رو چاره ای جز تسلیم شدن ندارند و یکی از چنگال های جمهوری اسلامی در منطقه قیچی خواهد شد و همه پول ها و تسلیحاتی که رژیم آخوندها در یمن مصرف کردند هدر خواهد رفت
در دومین سالگرد کتلت شدن قاسم سلیمانی، تروریست جنایتکاری که صدها هزار زن و کودک بی گناه در سوریه را کشت و عده بی شماری را آواره کرد، خامنه ای مثل همیشه سخنانی نسنجیده ای گفت که بسیار جالب است.
تفکر و رفتار پنجاه و هفتی حال جای خویش را در ادبیات ایران یافته و در مواردی بکار میرود که فرد قادر به دیدن حقایق نیست، و جو زده و قدر ناشناس، بدون تفکر وبی دلیل به مشتی باورهای بی
از زمان روی کار آمدن دمکراتها که با همکاری و پشتیبانی مطلق رسانه های چپ صورت گرفت، این رسانه ها از پوشش حقایق و واقعیات جامعه امریکا خودداری می کنند و تمام خبرهای منفی علیه اسلیپی جو را سانسور می
فرمانده این گردان ضدهوایی کی بود؟ یک سپاهی بود شاید چند سالی از بقیه مسن تر نامش عبدالرضا شهلایی بود که او را برادر شهلایی صدا می زدند. یک آدم بیسواد و لات منشی بود که با چند نفر از سربازان و همقطاران من که آنها هم لات مسلک و بچه نازی آباد تهران بودند هر وقت به ستاد ارتش می آمد شوخی میکردند.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در تازه ترین نشست خبری خود اعلام کرد: تاکنون 80 میلیارد بشکه نفت تولید کردیم و یک تریلیون دلار نفت را به فروش رساندهایم البته هر چقدر به دور و بر خود نگاه می
اگر در اسرائیل یک مرکز مطالعات استراتژیک وجود داشته باشد و شرایط را دو دو تا چهارتا بکند می بیند که حتی درصورت موفقیت آمیز بودن مذاکرات هسته وین، خطر موشکی این رژیم باقی می ماند. اگر مشکل موشکی را حل کنند، باز مشکل پشتیبانی رژیم از حماس و حزب الله را چه کند؟ بنابر این سیاست اسرائیل باید از تمرکز روی فعالیتهای اتمی رژیم به سمت نابودی رژیم تغییر کند و الان هم بهترین زمان برای این کار است.