قربانیان تروریسم اسلامی
پیام مادر ستار بهشتی به مناسبت روز کارگر: نه به «جمهوری روسی _ اسلامی»
او به جملهای از فرزندش، ستار بهشتی، اشاره کرد که گفته بود: ما زندگی نمیکنیم، ما بردگی میکنیم، ما بندگی میکنیم و مُردن به چنین زندگی ننگینی، شرافت دارد.
جنایت در جنایت؛ دفن مردگان بهایی در گورستان خاوران
در ادامه اعتراضها به تخریب خاوران، ۷۹ تن از خانوادههای اعدامیان سیاسی دهه ۶۰ و کشتار زندانیان سیاسی در تابستان سال ۱۳۶۷ با انتشار نامهای خطاب به شهردار تهران تغییرات در گورستان خاوران را “مغایر حرمت انسانی”خواندند. چند تن از
اوج وقاحت و رذالت لابیست های جمهوری اسلامی
۴۳ سازمان و نهاد غیردولتی متشکل از فعالان حقوق بشر، کنشگران صلح، کهنهسربازان و چهرههای ایرانی- آمریکایی در نامهای به سه وزارتخانه، وعده بایدن و اولویتهای انسانی برای مقابله جهانی با کرونا را یادآوری کردهاند پرسش اساسی اینجاست، مگر دارو
خوش شانسی نگار مرتضوی برای دریافت واکسن فایزر!
نگار جان مرتضوی در توئیت مشمیز کننده دیگری، و گذاشتن تصویری از خود در حال دریافت واکسن کرونا، همان واکسنی که رهبر عظیم الشانش بر مردم ایران حرام اعلام کرد، نوشته است: خوش شانسم که دوز دوم Pfizer را دریافت
توحش در پاکستان
در پاکستان، اقلیت های مذهبی همیشه در آزار و اذیت مسلمانان بوده و هستند. بارها اتفاق افتاده که دختران خانواده های غیر مسلمان را می دزدند و آنها را به زور به عقد مردان مسلمان می آورند و سپس از
برگ دیگری از کتاب قطور جنایات آخوندها در ایران
تصورش را بکنید چندی پیش رژیم پلید آخوندی یک خانم جوان را به جرم توهین به رهبری بازداشت کرده و هزاران بلا بر سرش آورده و حکم زندانی طولانی مدت برایش بریده بعد وقتی خواسته به او مرخصی بدهد که
عادی سازی جنایت در جمهوری جنایت؛در جدال با بی حسی-بی تفاوتی نسبت به فاجعه ای به نام جمهوری اسلامی!
چندی پیش جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی تلوزیونی از مردم کشورش خواست که اجازه ندهند تکرار هر روزه آمار قربانیان موجب “بیحسی-بیتفاوتی” نسبت به “بزرگی و عمق فاجعهای” شود که ویروس کرونا در یک سال گذشته پدید آورده
از سرعت خود بکاهید!
با این سرعتی که دارید عدل علی را پیاده می کنید می ترسم علی را هم توی جیب خود بگذارید. یه خورده یواش تر!
