بزرگان ايران زمين: زرتشت
این ویدئو در سال ۲۰۱۲ میلادی در یوتیوب بیبیسی فارسی منتشر شده است. زرتشت یکی از شش بزرگ ایرانزمین به انتخاب گروهی از کارشناسانی است که در تهیه این مجموعه شرکت داشتهاند.
این ویدئو در سال ۲۰۱۲ میلادی در یوتیوب بیبیسی فارسی منتشر شده است. زرتشت یکی از شش بزرگ ایرانزمین به انتخاب گروهی از کارشناسانی است که در تهیه این مجموعه شرکت داشتهاند.
انصافا این دین است یا دکان مسخره بازی؟ امام شیعه کسی است که مدفوع وباد شکمش بوی مشک میداده!
یعنی فرانسوی ها اگر میدانستند از مستراح امامان کلی عطر و اودکلن درست میکردند
هزار و چهارصد سال است اسلام دارد در این سرزمین قربانی می گیرد. هزاران نفر را بجرم بی دینی، ارتداد، کفرگویی، زندیق، آتش پرست، سنی و زدتشتی و گبر و یهودی و بابی و بهائی سر بریدند و یا مثل کسروی سلاخی کردند. هنوز اسلام عزیز در این سرزمین تشنه خون است. چه جوان های نازنینی بخاطر تشکیک در افسانه حضرت یونس و زندگی در شکم نهنگ پرپر شدند.
این بختک اسلام تا بر سر این سرزمین هست، امکان ندارد سعادت و خوشبختی و آسایش و زندگی نرمال جان بگیرد. برای نجات ایران و زندگی میلیون ها انسان باید با بلدوزر از روی اسلام عبور کرد.
از توی اسلام و فقه و قرآن و حدیث یک راهکار بدرد بخور برای جامعه بشری بیرون نمی آید جز مزخرف بافی و حرف های مفت.
از خیانت های روحانیت شیعه همین دروغ بافی های و تلقین مداوم وجود امام غایب برای پیروان شان است.
در تاریخ ایران کم نیستند زنان قدرتمندی که بر تخت سطلنت نشستند و تاج بر سر گذاشتند؛ پوراندخت، آذرمیدخت و… فردوسی آذرمیدخت را آزرم نامیده (این نام به معنی پیری ناپذیر است) که بر تخت مینشیند و تاج کیانی را بر سر میگذارد. اما دستکم در
حدیث داریم کسی که شلوارش را ایستاده بپوشد خداوند متعال او را به دردی مبتلا می کند که درمان نداشته باشد مثل همین درد کرونا که فعلا درمان ندارد و منتظریم ببینیم این خارجی های کافر چه غلطی می کنند.
حالا کم کم مردم فهمیده اند چه کلاه گشادی به سرشان رفته اما هزار افسوس که این ملت بجای اینکه یقه خامنه ای الدنگ را بگیرند، شکایت را به خدا و پیامبر و امام زمان برده اند. عده ای هم پلاکاردی از فرمایشات مقام رهبری را درباره فواید بورس تهیه کرده اند و با خود به خیابان آورده اند که شاید حکومت بخاطر گل روی مقام رهبری دلش به حال اینها بسوزد و اصل سرمایه اینها را پس بدهد.