آیتالله امجد: علما یا عمامه از سر بردارند یا در مقابل خامنهای بایستند
امجد در این نامه انتخابات پیشروی ریاست جمهوری در ایران را «استخفاف مفتضح» نامیده و خطاب به خامنه ای نوشته است: شما نام این استخفاف مفتضح را انتخابات می گذارید؟!
امجد در این نامه انتخابات پیشروی ریاست جمهوری در ایران را «استخفاف مفتضح» نامیده و خطاب به خامنه ای نوشته است: شما نام این استخفاف مفتضح را انتخابات می گذارید؟!
حضرت آيتالله بهاءالديني ـ قدس سرّه ـ از علماي بزرگ حوزه علميه قم بود. يكي از طلاب قم ميگويد: نيمه شبي، حدود ساعت يك، خواب را بر چشمان خود نميديدم. بدون اختيار، لباس پوشيدم و از خانه بيرون آمدم. از
تا قبل از رضا شاه و تاسیس وزارت بهداشت (صحت) و گسترش درمانگاه و بیمارستان ها مردم ایران گرفتار دو بیماری بسیار خطرناک بودند که با رواج استفاده از پنی سیلین و آب لوله کشی این بیماری از بین رفت. مبتلایان به سوزاک و سفلیس در بین روحانیون و قشر مذهبی بیشتر بود زیرا صیغه کردن زنان بی بضاعت که در اطراف حرم امامزاده ها پرسه می زدند در بین آنها رایج تر از بقیه اقشار جامعه بود. از طرفی آنها براحتی نمیتوانستند بیماری خود را پیش طبیب در میان بگذارند.
بنظر من کتاب حسنی نگو یه دسته گل که با کره الاغ کدخدا حرف میزد بسیار منطقی تر از داستان های مزخرف قرآن است. حرف زدن با مورچه و رفتن یونس توی شکم نگهنگ و بیرون آمدن بچه شتر از شکم کوه و غیره و غیره .
معلوم میشود مردم بیسواد قرون و سالیان گذشته خیلی ساده بودند که این قصه ها را می شنیدند و باور میکردند اما الان هر بچه ای هم میداند که مورچه نه بلد است حرف بزند و نه امکان دارد امواج صوتی را داخل مغز مورچه کرد و او را متوجه منظورتان نمود.
شما، خوشبختانه، مردم سالاری، حقوقِ بشر و بایستگی ی جدایی ی دین از فرمانروایی را باور می دارید. یعنی که به راستی سیاستمداری پیشرو و امروزین اید.
حکومت اسلامی حاضر است آب و غذای مجانی به جنوب لبنان و صحرای کربلا برساند اما حاضر نیست حتی آب خوردن را به زندانیان که در واقع اسیران این رژیم پلید هستند بدهد.
آیا اسرائیل هم با زندانیان فلسطینی همین رفتار را می کند؟
شما کشور ایران را اشغال کرده اید و مردم همین سرزمین را به اسارت گرفته اید و حتی آب را هم بر آنها بسته اید. واقعا انسانیت کجا رفته؟ مگر زندانی درآمد دارد که برای تهیه آب آشامیدنی به شما پول پرداخت کند؟