اسلیپی جو به نتانیاهو گفت رئیس جمهور اسرائیل!
باراک اوبامای حیله گر این پیرمرد بیچاره آلزایمری را انداخته وسط تا مایه شرمساری امریکا در جهان شود. این بنده خدا دست چپ و راستش را قاطی می کند چه برسد به مدیریت یک کشور بزرگ.
باراک اوبامای حیله گر این پیرمرد بیچاره آلزایمری را انداخته وسط تا مایه شرمساری امریکا در جهان شود. این بنده خدا دست چپ و راستش را قاطی می کند چه برسد به مدیریت یک کشور بزرگ.
ز قبل شایعاتی در رسانه ها و دیپلماتهای خارجی بود که هیئت مذاکره کننده امریکایی در وین مرعوب تهدیدات مداوم قرار گرفتند تا زودتر تحریم ها را بردارند.
امروز حسن روحانی آن شایعات را تایید کرد. او گفت در مذاکرات وین با دسته بیل به دنبال مذاکره کنندگان امریکایی افتادیم و تا میخوردند زدیم
* کسانی که در انتخابات رأی نمی دهند، حق اعتراض هم ندارند * من یک عمر امورات پنهان این جامعه را اداره کرده ام * دکترای پنهان کاری دارم * ۴۰ سال است جلوگیری از بروز نارضایتی یکی از وظایف من بوده است *
شنیدم از او پرسیده اند در انتخابات شرکت می کنید؟ گفته صد در صد شرکت می کنم. هر کس انتخابات را تحریم کند دشمن مردم است و جنگ طلب است و نوکر ترامپ و پومپئو و آل سعود و آل فرود و مزدور امریکا و انگلیس و دیگر کشور های جهان است.
بعد ازش پرسیده اند اگر مثلا صلاحیت تاجزاده رد صلاحیت شود باز هم در انتخابات شرکت می کنید؟
گفتهک نه، مگر من خرم که شرکت بکنم؟
عصر آقاى فلاحیان وزیر سابق اطلاعات آمد. تحلیلى از محور فعالیت جریانهاى ضدولایتفقیه و منجمله روزنامه جامعه، ارایه داد. معتقد است که مخاطب رهبرى در مشهد این روزنامه بوده و از مواضع تبلیغى دولت براى پوشش ضعف و اداره کشور
۵۷ تی ها باورندارند که مرده اند. نه با حنا و فتوشاپ و نه با فکل وکراوات، نمیتوان اندیشه پوسیده را جوان نشان داد. عمو جغد شاخدار ۵۷ تی ها ملقب به فرید انصاری دزفولی و آن امام زمان غایب
بهش میگم تو آبرو و حیثیت برا ما نزاشتی، آخه چند بار کاندیدا میشی؟ لش خبرت چهار تا دونه رای میاری اونم من به اقدس خانوم اینا رو می اندازم که دست عروسش را بگیره و خانواده گی بروند به تو رای بدهند که آن هم نصفش رای باطله است. آخه من از دست تو کجا برم و به کی شکایت کنم؟ الهی جز جیگر بزنی مرد، الهی زیر تریلی هیجده چرخ بری که اینقدر ما از دستت حرص نخوریم.