تظاهرات
برسد بدست رهبران اسرائیل
اگرچه مردم ایران چشم امید به کمک هیچ کشوری ندارند اما اگر منافع مشترک کشور اسرائیل و مردم این در یک راستا باشد میتوان گفت هیچکدام از ما نباید این فرصت طلایی را از دست بدهیم . بهترین زمان برای ضربه نهایی همین الان است یعنی زمانی که خروش مردم ایران، عمارت نظام ستم پیشه را بلرزه درآورده است.
ژینا یعنی زندگی؛ به احترام او نام این جنبش را “جنبش زندگی” بگذاریم!
در سال ۷۸ که دانشجویان در کوی دانشگاه به خاک و خون کشیده شدند، نام آن حرکت عظیم را که ترک بر سد جمهوری اسلامی انداخت، جنبش دانشجویی گذاشتیم و در سال ۸۸ وقتی برای رهایی از هیولای احمدی نژاد
لات های اینستا کجایند؟ توله سگ های تربیت شده سردار همدانی مشغول کشتار بچه های مردم هستند!
پس از کشتار سال ۸۸ و به خاک و خون کشیده شدن مردم خبر آمد: اراذل و اوباشی که مدتی قبل تر توسط رژیم شناسایی شده بودند و به عنوان گنده لات آفتابه بر گردنشان می انداختند و در شهر
نقش کلیدی شهرهای کوچک در تظاهراتهای اخیر؛ تماشا نکنیم، در خیابان ها سرباز وطن باشیم!
جوانان غیور ایران که در هر کجای این جغرافیای مصیبت زده هستند، باید بدانند نباید در خانه ها بنشینند و به هشتگ زدن اکتفا کنند. خبر رسانی و هشتگ زدن بماند برای خارج نشین ها! امروز سکوت هر شهر و
بغض فرو خورده ای به نام مهسا؛یک قدم عقب نشینی مردم، یعنی احضار خدای دهه شصت!
تا همین هفته پیش جنایتکاران و بی شرمان جمهوری اسلامی خوشحال بودند که پروژه جانشینی مجتبی به خوبی پیش میرود اما از دیشب بیت رهبری به عزای آرزوهای بربادرفته پدر و پسری نشسته است که خوابهای طلایی می دیدند و
کاش بودید و امروز را می دیدید
شجاعت کم نظیر ایرانیان در تظاهرات امروز که با دست خالی به جنگ تن به تن با مزدوران رژیم منحوس اسلامی رفتند اشک شوق را بر چشمان همه ما که دل در گرو آزادی ایران داریم و از دور قلبمان
و نام مقدس تو رمز است مهسا جان!
تمام بدنم گلوله آتش است. از صبح تا شب گریه میکنم و زمان و زمان و خدا و پیغمبر و این دین کثیف و این انقلاب تباه و در آخر پدران و مادران گوساله خویش را سزا می گویم اما
