سپاه
هم آب هست، هم نان، هم پول و هم نفت، حلقه مفقوده« خایه» است و بس؛ایران «خایه» ندارد!
پیشاپیش از ملت «قهرمان» پرور ایران پوزش می طلبم که تیتر اینگونه غیر ادبی و لخت و تکان دهنده است. بالاخره باید یک روز این حرف را بر زبان می آوردم و از زیر سایه کتیبه ها و دیوان های
مرگ بر طالبان، چه کابل چه تهران
برای دانشجویان دهه هفتاد شعار مرگ بر طالبان چه کابل چه تهران شعار آشنا و معناداری است. آن روزها خاتمی تازه آمده بود و روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان هر روز چاپ میشد و به طور خلاصه امیدی در
تولید واکسن نقطه زن توسط سپاه
هنوز اختراع ویروس یاب مستعان از یاد و خاطره ایرانیان نرفته و هنوز نقل مجلس طنزنویسان است و مفرح ذات و مایه خنده. مخصوصا اون توضیحات کارشناسانه سردار سپاه که میگفت ابتدا دستگاه را خشاب گذاری می کنیم و ویروس
پهپاد اسرائیلی بر فراز کرج
خبر حمله پهپادی به ساختمانی در اطراف کرج را نخستین بار رسانه های حکومتی داخلی منتشر کردند و سپس آنرا حذف کردند. بعد خبر دیگری را منتشر کردند که عملیات خرابکاری در تاسیسات هسته ای خنثی گردید. اما امروز رسانه
عدد سازی ناشیانه انتخاباتی رژیم
جمهوری اسلامی را عده ای کودن و احمق اداره می کنند. کسانی که حتی از ضریب هوشی متوسط هم بی بهره اند و نمی توانند دم خروس آمار و ارقام انتخابات فرمایشی شان را مدیریت کنند. این ارقام شسته و
