واکنش خامنه ای به کلمه “کتلت سلیمانی”
در دومین سالگرد کتلت شدن قاسم سلیمانی، تروریست جنایتکاری که صدها هزار زن و کودک بی گناه در سوریه را کشت و عده بی شماری را آواره کرد، خامنه ای مثل همیشه سخنانی نسنجیده ای گفت که بسیار جالب است.
در دومین سالگرد کتلت شدن قاسم سلیمانی، تروریست جنایتکاری که صدها هزار زن و کودک بی گناه در سوریه را کشت و عده بی شماری را آواره کرد، خامنه ای مثل همیشه سخنانی نسنجیده ای گفت که بسیار جالب است.
نشریه نیویورکر به نقل از ژنرال کنت مکنزی، سرفرماندهی مرکزی ارتش آمریکا «سنتکام» عنوان می کند: با توجه به حملات موشکی اخیر ایران به پایگاههای «عینالاسد» در عراق و «التنف» در سوریه، گفته است در حال حاضر خطر موشکی ایران
حمله سهمگین اسرائیل به انبارهای موشکی تروریست های سپاه پاسداران در بندر لاذقیه. بندر لاذقیه جایی است که روسیه در آنجا پایگاه نظامی دارد و بهمین خاطر تروریستها اسلحه و مهمات را در کانتینرهای ظاهرا مواد غذایی به لاذقیه میفرستند
مستندی پیرامون دلایل دفاع کاوه موسوی از وفا نیک فر،در برابر اتهامات محمدعلی زم(با تحلیل ایرج مصداقی)
در فرهنگ غربی ها تهدید کردن دیگران جرم است و آنرا خیلی جدی می گیرند و مثل ما ایرانی ها نیستند که آنرا بادهوا و رجزخوانی قلمداد کنند. یعنی مثلا اگر شما روزی عصبانی شوید و به همسایه خود بگویید خانه خرابت می کنم و یا تو را خواهم کشت، اگر او شکایت کند شما بخاطر همین حرف توخالی محکوم می شوید.
چند سال پیش یک مسافر ایرانی زمانی که وارد هواپیمای خارجی شده بود از او خواسته بودند گیف دستی اش را در قسمت مخصوص مخصوص بالای مسافرها بگذارد و او به شوخی گفته بود : نمیشه میخواهم این بمب زیر پای خودم باشد! همین شوخی توخالی باعث شد پرواز کنسل شود و آن شخص را برای محاکمه بازداشت کردند. اینجا تهدید توخالی معنا ندارد. تهدیدها را خیلی جدی می گیرند.
اخیرا جمهوری اسلامی تهدید کرده که ممکن است نیروگاه هسته ای اسرائیل را با موشک بزند و برای این منظور تمرینات لازم را هم انجام داده است.
ذات حکومت آخوندها دروغگویی است. برای همه چیز دروغ می گوید. اصلا فکر نمی کند که دم خروس از زیر عبایش بیرون می زند و باعث رسوایی بیش از پیش اش می شود.
مثلا شما ببینید هر آدمی که دو دقیقه وقت بگذارد و خبرهای ضد و نقیض درباره نحوه سقط شدن حسن ایرلو یا همان سردار شهلایی را کنار هم بگذارد براحتی می فهمد که این تروریست جنایتکار بر اثر کرونا به درک واصل نشده بلکه بر اثر بمباران هواپیماهای عربستان لت و پاره شد
اگر در اسرائیل یک مرکز مطالعات استراتژیک وجود داشته باشد و شرایط را دو دو تا چهارتا بکند می بیند که حتی درصورت موفقیت آمیز بودن مذاکرات هسته وین، خطر موشکی این رژیم باقی می ماند. اگر مشکل موشکی را حل کنند، باز مشکل پشتیبانی رژیم از حماس و حزب الله را چه کند؟ بنابر این سیاست اسرائیل باید از تمرکز روی فعالیتهای اتمی رژیم به سمت نابودی رژیم تغییر کند و الان هم بهترین زمان برای این کار است.
عباس عبدی را همه ما فرزندان پس انقلاب خوب میشناسیم؛ فردی که عصاره مبارزات سیاسی اش دیوارنوردی و فتح سفارت آمریکا و بدبخت کردن چند نسل است، دیروز درافشانی کرده است که شاید زدن مادر ستار بهشتی، کار مخالفان حکومت