آیا مردم ایران بی پرنسیب هستند؟
آیا مردم ایران بی پرنسیب هستند؟ جمالزاده در مقاله جامع خود بنام “خلقیات ما ایرانیان” به گزارش مشترک عده زیادی از خارجی هایی که ایران و ایرانیان را درک کرده اند اشاره کرده که جملگی ایرانی ها را بی پرنسیب
آیا مردم ایران بی پرنسیب هستند؟ جمالزاده در مقاله جامع خود بنام “خلقیات ما ایرانیان” به گزارش مشترک عده زیادی از خارجی هایی که ایران و ایرانیان را درک کرده اند اشاره کرده که جملگی ایرانی ها را بی پرنسیب
زنده یاد علامه دهخدا اگر زنده بود، بی شک در تالیف جدید لغت نامه فارسی اش در برابر کلمه وقاحت، نام شما ابلهان مفید و مقلد خمینی را هم مینوشت و واژه وقاحت را برابر با ۵۷ تی میدانست. پس از
چهل و سه سال پس از آن که خود-روشنفکر-پنداران نادان در غالب روشنفکری و بدون هیچ دانشی از تاریخ و جامعه ایران و خطراتی که آن را تهدید میکند فاجعه انقلاب 57 را رقم زدند و قدرت را از یک
هموطنان از بازدید ها و سخنان اخیر سیاستمداران آمریکایی در جمع مجاهدین بهت زده شده اند و طبق معمول گمانه زنی آغاز شده که آنها چه برنامه ای برای کشور ما و منطقه دارند (من بشخصه خوشنود میشدم اگر آنها
ما ملتی هستیم که خودمان را با شرایط بد وفق می دهیم. حاضریم سختی دوری عزیزان را به جان بخریم اما حاضر نیستیم سختی ساختن پل را تحمل کنیم و برایش هزینه بدهیم.
اگرچه اکنون ایران به یک سرزمین سوخته تبدیل شده اما مثل ونزوئلا هنوز آنقدر درآمد دارد تا زندگی تجملاتی یک مجموعه هزار خانواده ای زمامداران حکومتی را تامین کند. آنها همین اندازه که پول برای خودشان و نیروهای سرکوبگرشان تامین کنند، اراده ای برای بهبود شرایط زندگی مردم ندارند و این باعث ادامه اعتراضات و درگیری مردم با حکومت خواهد شد.
دو هفته از سخنرانی و کنفرانس شاهزاده رضاپهلوی گذشت. برخی سخنان وی متوجه مردم داخل کشور؛ برخی خطاب به افراد حاکم در سیستم و ۶ بند مختص ایرانیان ساکن خارج کشور خطاب شد. اما صرف نظر از محتوا؛ بیشتر این
چند روز پیش سرورهای شهرداری تهران هک شدند، در این عملیات من جمله یک لیست دوربینها در خیابانهای تهران بدست آمد. ما دوربینهایی که موقعیت جغرافیایی آنها (جی پی اس) درج شده بود را پیدا کردیم، مشخصات آنها در نقشه زیر (با قابلیت زوم و کلیک) قابل رویت است:
بیانیه ۴۰۱ شاهزاده رضاپهلوی! پیام جنابعالی در ۱۳ خرداد ماه بسیار مسرت بخش و امیدآفرین بود.در این پیام صداقت و صمیمیت همیشگی شما با قاطعیت و صلابت همراه گردید و جایگاه جنابعالی را به عنوان پیشاهنگ خیزش همگانی ملت ایران
دیروز سخنرانی آقای رضا پهلوی را گوش دادم و از مقایسه «صدام» با سران جمهوری اسلامی خوشحال شدم. این مقایسه یعنی رضا پهلوی خوب میداند که ایران «اشغال» شده است و همانگونه که چند سال پیش خودش گفت، باید ایران