نظر خمینی درباره رفاه و اقتصاد
این منطق، یک منطق باطلی است که بگویند ما انقلاب کردیم که مثلا کشاورزی مان ترقی کند. آدم انقلاب نمی کند که کشاورزی ترقی کند. انقلاب نمی کند که اقتصاد بالا برود. اینها که دم از اقتصاد می زنند خیال
این منطق، یک منطق باطلی است که بگویند ما انقلاب کردیم که مثلا کشاورزی مان ترقی کند. آدم انقلاب نمی کند که کشاورزی ترقی کند. انقلاب نمی کند که اقتصاد بالا برود. اینها که دم از اقتصاد می زنند خیال
در پی حادثه آتشسوزی مدرسه کانکسی دزفول یک دانشآموز دیگر جان خود را بر اثر سوختگی بالا از دست داد. وضعیت سایر مصدومان همچنان وخیم است.
رادیو زمانه- کارگران روزمزد زاهدان که به دلیل رکود اقتصادی بیکار شده و درآمدی ندارند صبح روز دوشنبه ششم بهمن با دست گرفتن نوشته هایی تجمع کردند و خواستار توجه مسئولان به وضعیت خود شدند. یکی از کارگران خطاب به
کارگران رسمی وزارت نفت به تجمع مقابل ساختمان این وزارتخانه در تهران فراخوان دادهاند. خواست تجمع بهبود شرایط کار همهی کارگران اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی، افزایش دستمزدها به ۱۲ میلیون تومان، پایان دادن به خصوصی سازیها در صنعت نفت، و به رسمیت شناختن حق تشکل، اعتصاب و تجمع کارگران است.
اسلیپی جو توی گند زدن به اقتصاد کشور دست کمی از احمدی نژاد و حسن روحانی ندارد. همان روز اول با یک امضا هزاران نفر در کانادا و چندین ایالت امریکا بخاطر کنسل کردن پروژه خط لوله بین دو کشور
دیدگاه بایدن و تیم امنیت ملی او این است که پس از بازگشت دوبارۀ هر دو سوی این توافق به برجام (ایران و آمریکا)، باید در مدتی بسیار کوتاه دور جدیدی از مذاکرات، با هدف طولانی کردن دوره اعمال محدودیتها بر فعالیتهای منجر به تولید بمب در ایران آغاز شود؛ همچنین در چهارچوب این مذاکرات به فعالیتهای خصمانه ایران در منطقه و جنگهای نیابتی تهران در لبنان و عراق و سوریه و یمن رسیدگی شود.
صحنه غذا خوردن مردی میانسال، در یک خیابان و زیر نگاه رهگذران، بر سر یک کیسه زباله پسماند غذایی نشسته و با حرص و ولعی که گرسنگی روزهایش را نمایان میکند، از مواد غذایی دور ریز درون کیسه زباله، برای خودش لقمه میسازد.
مدتها پیش یک آخوندی گفته بود مزدوران سایبری ج/ا ساعتی ۷ هزار تومان حقوق میگیرند. خوشبختانه با دستگیری لطف الله افراسیابی مظنه مزدوران خارج از کشور ج/ا هم تا حدودی مشخص شد. گفته شده این نکبت از سال ۲۰۰۷ (زمان
نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران، هرگونه امنیت جانی و مالی شهروندان را در مرزهای غربی کشور و شهرهای کردستان، از آنها سلب نمودهاند و روزانه خبر جان باختن یا زخمی شدن کولبران و کاسبکاران، بر اثر شلیک مستقیم نیروهای انتظامی و سپاه یا بدلیل حوادث مختلف نظیر تصادف، سقوط از ارتفاعات و سرما و یخبندان خانواده آنها را در غم و اندوه فرو میبرد.